Uwaga! Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego

Szanowni Państwo, w związku z niepokojącymi prognozami dotyczącymi rozprzestrzeniania się koronawirusa, mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo Klientów i Pracowników, od dnia 16.03.2020 r. aż do odwołania wprowadza się zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Pyskowicach.

 

Sprawy pilne i konieczne załatwiane są przez:

 

1. Biuro Obsługi Interesanta –
OBSŁUGUJE OSOBIŚCIE MIESZKAŃCÓW TYLKO W SPRAWACH PILNYCH !!!
- informacja 32 332 60 00; e-mail: info@pyskowice.pl

 

2. Urząd Stanu Cywilnego (urodzenia, zgony)
– osobiście tylko po wcześniejszym umówieniu terminu, tel. 32 332 60 09;

 

3. Wydział Spraw Obywatelskich, Ochrony Informacji i Zarządzania Kryzysowego
(dowody osobiste, meldunki)
– osobiście tylko po wcześniejszym umówieniu terminu, tel. 32 332 60 22; 32 332 60 23
(sprawy wojskowe)
– osobiście tylko po wcześniejszym umówieniu terminu, tel. 32 332 60 21

 

4. KASA URZĘDU – NIECZYNNA

- należności z tyt. podatku, opłat skarbowych i opłat przekształceniowych (użytkowanie wieczyste) można wpłacać przelewem na konto dochodów: 62 1020 2528 0000 0102 0480 4953
- opłaty śmieciowe – wg indywidualnych numerów kont otrzymanych w pismach.

 

Pozostałe komórki organizacyjne w Urzędzie Miejskim działają w sposób ograniczony do kontaktów telefonicznych oraz korespondencji elektronicznej (numery telefonów i adresy poczty elektronicznej na stronie internetowej bip.pyskowice.pl).

 

Zawiesza się także przyjmowanie stron przez Burmistrza Miasta oraz zawieszone zostają dyżury Przewodniczącej Rady Miejskiej oraz dyżury Radnych Rady Miejskiej.

 

Licząc na pełne zrozumienie, zachęcamy Państwa do korzystania z przelewów elektronicznych oraz usług internetowych oferowanych przez administrację publiczną.

 

Telefony informacyjne: 32 332 60 00, 32 332 60 20;
Skrzynka e-mail: info@pyskowice.pl

 

Godziny funkcjonowania Urzędu pozostają bez zmian.