BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH i NADZORU WŁAŚCICIELSKIEGO

32 332 61 04

e-mail:

n.barszcz@pyskowice.pl

pok. 245 (I piętro)

Kierownik Biura

Organizowanie pracy biura; nadzorowanie i kontrolowanie realizacji zadań wymienionych w zakresie działań biura; planowanie i sprawozdawczość zamówień publicznych; nadzór lub przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne powyżej kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy Pzp; udział w komisjach przetargowych prowadzonych spraw i sporządzanie dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne; prowadzenie procedur odwoławczych; organizowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu z zakresu zamówień publicznych; prowadzenie spraw dotyczących nadzoru właścicielskiego nad spółkami, w których gmina Pyskowice posiada udziały lub akcje.

32 332 61 05

e-mail:

k.matczak@pyskowice.pl

pok. 246 (I piętro)

Planowanie i sprawozdawczość zamówień publicznych; przygotowywanie i przeprowadzanie przydzielonych postępowań o zamówienie publiczne w trybach określonych w ustawie Pzp; udział w komisjach przetargowych prowadzonych spraw i sporządzanie dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne; prowadzenie spraw dotyczących nadzoru właścicielskiego nad spółkami, w których gmina Pyskowice posiada udziały lub akcje; udostępnianie informacji należącej do obszaru działań Urzędu w zakresie zamówień publicznych i nadzoru właścicielskiego stanowiących informację publiczną w Biuletynie Informacji Publicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.